Fra Z-A

Nyheder fra Zibo Athene - vi holder dig orienteret

Udgivet 1. februar 2017

Vi søger en ny kollega

Vi søger en erfaren salgskonsulent, der brænder for at gøre en forskel via salg af sansestimulerende hjælpemidler
til den offentlige sektor.

I stillingen som salgskonsulent, vil du bl.a. skulle beskæftige dig med
• Opsøgende salgsarbejde
• Vedligeholdelse af kundedatabase og salgsstyring i CRM
• Dagligt rådgive og vejlede offentlige kunder
• Undervise og oplære brugere og kunder i brugen af vores produkter
• Deltagelse i konferencer og messer i Danmark

Din profil
Du har erfaring med salg til den offentlige sektor inden for sundhedsområdet – gerne salg af hjælpemidler. Og kan dokumentere gode resultater. Du har det bedst, når du arbejder selvstændigt og opsøgende. Du er glad, positiv og udadvendt. Du trives i dialogen med både brugere, sundhedsfagligt personale, indkøbere og eksperter og formår at opbygge gode og tætte relationer. Du kan lide at være på farten og samtidig have en bred kontaktflade. For dig er det at tage ansvar og ejerskab for opgaver det naturligste i verden. Du ved, at du gør en forskel i din hverdag.

Uddannelse
Du har en sundhedsfaglige uddannelse som enten ergoterapeut, fysioterapeut, sygeplejerske eller lignende. Gerne krydret med en kommerciel uddannelse. Du har gode IT-kompetencer - gerne kendskab til CRM systemer.

Hverdagen hos Zibo Athene
Vi tilbyder en arbejdsplads i udvikling med et dejligt arbejdsklima, glade kollegaer og højt til loftet. Vi er fulde af gode idéer, og fører dem ud i livet i fællesskab. Her er ikke langt fra idé til handling, så du vil få rig mulighed for at sætte præg på din hverdag. Vores mission er at gøre en forskel for vores kunder og brugere af vores produkter.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid og du tilbydes en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer. Derudover har vi pensionsordning og sundhedsforsikring. Vi stiller firmabil, telefon og bærbar PC til rådighed. Du vil få arbejdsplads både på kontoret i Hatting samt hjemme.

Vil du være med til at gøre en forskel?
Kan du se dig selv i ovenstående? Så send os en ansøgning på job@ziboathene.dk, gerne med et vellignende foto. Har du spørgsmål, kan Produktchef Tina Blenstrup kontaktes på tlf. 40 78 10 94.
Vi ser frem til at læse om dig og dine kvalifikationer senest den 22 februar, men meget gerne før.

Zibo Athene A/S forhandler og udlejer hjælpemidler til både den offentlige sektor og private.
Vi tilbyder kompetent rådgivning, produkter og service inden for følgende områder:
• Pressure – behandlende og tryksårsforebyggende hjælpemidler
• Sense – sansestimulerende hjælpemidler
• Rent & Service – udlejning, servicering og vask af hjælpemidler

Vores mission er enkel. Vi vil gøre en positiv forskel hver dag og leverer holdbare og innovative løsninger på sundhedsområdet til både den offentlige og private sektor. Zibo Athene A/S understøtter og forenkler det professionelle sundhedspersonales arbejde og sikrer ikke mindst brugere og deres pårørende gennemtænkte løsninger. Løsninger der forebygger, behandler og lindrer … og ikke mindst gør en forskel. Læs mere om os og vores produkter på www.ziboathene.dk samt på Facebook og LinkedIn.

Zibo Athene søger en salgskonsulent til Jylland